Księga gości

Ten pan z Warszawy to jest IDIOTA to KŁAMSTWO
to jest piękna okolica piękne góry.mili mieszkańcy
wspaniałam rzeka
więc zapraszam w imieny mieszkńców Sromowców
ja tu jeszcze przyjade z 100 razy

Zosia z Bydgoszcz dnia 2007-03-13 10:22

Pozdro, fajna stronka :)

Świdwin z Z daleka. dnia 2007-03-01 14:19

Przyjeżdzajcie warto:)
pozdrawiam Ola

..::olcia::.. z Kraków dnia 2007-02-25 12:34

Poco ja tu przychodze??
dobre pytanie:)
poprostu chce  tu przyjerzdzac

ps: pozdrawia były gosc

były gosc z dnia 2007-02-25 10:58

Zgadzamy się z rodziną z warszawy!!
Sromowce to prawie drugi dom:)
jedziemy tam właśnie do dziadka i babci na Św. Wielkanocne
P.S.
Forum- to był bardzo dobry pomysł:)
Pozdrawiamy administratora tej fajnej stronki:)

ola i asia z Kraków dnia 2007-02-24 17:39

tak ksiega gosci jest od wyrazania opini a nie do rozmowy
wiec czemu prowadzisz niepotrzebne rozmowy??
juz napisalem ze jak chcecie porozmawiac to idzcie na forum
a jakbys chcial wiedziec to forum(ogolnie) nie jest dla dzieci chyba zejest specjalnie dla nich utworzone specjalnie dla dzici
znam(pewnie nie tylko ja) duzo ludzi doroslych odwiedzajacych forum
i to wcale nie sa dzieci
pozatym z forum mozna sie dowiedziec duzo wiecej informacji niz od takich jak ty ps tylko idiota wstydzi sie swojego emaila
ps2 skad pewnosc ze tamtego posta napisal administrator tej strony??
moge cie zapewnic ze nie on
wiec jesli nie jestes czegos pewien to lepiej nic nie pisz
ale coz zawsze sie znajdzie taki jak ty a tak wogole to po co tu przychodzisz??
napisales ze ci sie nie podoba a ciagle tu wracasz
cos mi wygladasz na dzicko neostrady jesli wiesz kto to taki i pewnie mysliz ze jestes anonimowy w internecie

chm z dnia 2007-02-24 12:34

od tego jest ksiega gosci zeby wyrazac swoje opinie sugestie
a forum to dla dzieci jest:)
wiec ty tam sie mozesz bawic administratoeku....:)

były gosc z dnia 2007-02-24 11:40

Świat jest piękny i ciekawy. Dlatego warto poznawać coraz to nowe miejsca, nowych ludzi, nowe kultury.... ale są też takie miejsca, do których chce się wracać. Dla nas bez wątpienia są to Pieniny. Chociaż wcześniej je już znaliśmy - prawdziwy czar tych terenów odkryliśmy po latach, przyjechawszy tu z własnymi dziećmi. Zatrzymaliśmy się u Pani Jadwigi i Pana Stanisława Chmielów i od tej pory, a było to 5 lat temu, przyjezdżamy tu co roku, a czasem i częściej. Pięknie jest tu bowiem zawsze - wspaniała przyroda, jeszcze na szczęście "nieskomercjalizowana", spokojne wsie Sromowce Wyżne, Niżne - gdzie na prawdę można odpocząć - nie koniecznie w barach i na dyskotekach, ale w ciszy, w bajkowej scenerii Dunajca i dumnych skał Trzech Koron... Zimą można jeździć na nartach, a kiedy indziej chodzić po górach, jeździć na rowerze, zwiedzać okoliczne wsie, czy słowacki Spisz (wszystko w zasięgu ręki!), nie mówiąc o największej atrakcji regionu - malowniczym spływie przełomem Dunajca. Ale nie tylko spokój i przyroda podbiły nasze serca - dla nas kontakt z ludźmi tu mieszkającymi (może tak świetnie trafiliśmy, a może to po prostu tutejsza "norma") to powrót do wiary w człowieka - jego prawość, pracowitość, życzliwość. Dla naszych dzieci to już prawie "drugi dom" i na pewno jak podrosną - same będą też tu powracać:)

Rodzina z Warszawy z Warszawa dnia 2007-02-23 21:22

jak chcecie sie klucic to sie spotkajcie
a jak chceicie konstruktywnie porozmawiac to idzcie na forum(wczoraj powstalo:)) )
http://sromowce.pl/forum

chm z dnia 2007-02-23 19:02

Czy ja cos mówie na temat tej strony?? mówie tylko ze jakies brednie piszecie
ja mówie jacy tu sa ludzie!!!!!!!
ze nie warto tu przyjerzdzac!!!! i zostawiac tu swoich pieniedzy!!!!!!
sa piekniejsze miejsca i fajniejsi ludzie!!!!

ps:Olu i Asiu jest takie chinskie przyslowie które tyczy sie was:)
Kto dwa razy wychodzi na ta sama góre jest głupcem....
dlaczego?? to juz sobie same odpowiedzcie :)

były gosc z dnia 2007-02-23 18:46

Dodaj wpis